Spoľahlivá cestovná asistencia môže zachrániť dovolenku
Leto je tu a mnohí cestovatelia vyrážajú na zaslúžený oddych za hranice Slovenska. Okrem kvalitného cestovného poistenia je dôležité vedieť, aké asistenčné služby toto poistenie ponúka, a v akých prípadoch je povinné tieto služby použiť.
Dovolenková sezóna je v plnom prúde. Nezabudni si na tú svoju pribaliť aj cestovné poistenie od poisťovne Generali, aby si si užil/-a oddych a nové dobrodružstvá bez zbytočných starostí v zahraničí, aj na Slovensku.
Poisťovňa Generali ponúka širokú škálu asistenčných služieb vrátane takých, ktoré zabezpečia klientom pomoc pri riešení naliehavých situácií priamo v cudzine. Poskytnú napríklad telefonické lekárske odporúčania, informácie o lekároch, najbližších nemocniciach a zdravotníckych zariadeniach alebo zabezpečia, v prípade potreby, priamu úhradu nákladov. Asistenčné služby sú pre klientov neustále dostupné z akéhokoľvek kúta sveta.
Cestovanie je plné dobrodružstiev, no môže priniesť aj neočakávané výzvy. Asistenčné služby sa stávajú nenahraditeľným partnerom pri riešení problémov, ktoré môžu dovolenkárov na cestách nepríjemne prekvapiť. „Na cestách v zahraničí oceníte pomoc v rôznych naliehavých situáciách. Môže ísť o akútny zdravotný problém, kedy oceníte radu, do ktorej nemocnice sa vybrať, alebo sa môže vaša dovolenka neplánovane predĺžiť z dôvodu hospitalizácie spolucestujúceho a vy nebudete môcť využiť pôvodne plánovanú spätnú dopravu domov,“ vysvetľuje Eva Štefančínová, produktová manažérka cestovného poistenia z poisťovne Generali.
Asistenčné služby sú nenahraditeľným partnerom pri cestovaní. Poisteným cestujúcim poskytujú pomoc 24/7 na telefónnom čísle +421 2 58 57 22 66 alebo cez online formulár.
NONSTOP DOSTUPNÁ PODPORA
Asistenčné služby sú našim zmluvným partnerom, ktorý poskytuje pomoc klientom v naliehavých situáciách v zahraničí. Služba je pre klientov dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Komunikácia prebieha v slovenskom alebo českom jazyku a využívať ju môžu všetci naši klienti v rámci cestovného poistenia.
FEXIBILNÁ POMOC V RÔZNYCH SITUÁCIÁCH
V zahraničí môžu niektoré lekárske zákroky stáť tisíce eur, čo môže byť pre klientov finančne neúnosné a výrazne ovplyvniť ich životný štandard. Niektoré zdravotné zariadenia dokonca požadujú od pacientov ihneď po ošetrení platbu v hotovosti. Práve preto je obrovskou výhodu využívať asistenčné služby poisťovne, ktoré sú súčasťou cestovného poistenia. Tieto služby pomôžu klientom uhradiť náklady za liečbu ešte počas pobytu v zahraničí, čím ich zbavia finančného bremena spojeného s vysokými výdavkami za vykonané zdravotné úkony.
Asistenčné služby sa odporúča využívať v rôznych situáciách, ktoré môžu nastať počas dovolenky mimo územia Slovenska. V niektorých prípadoch sú však klienti povinní tieto služby využiť, čo je uvedené aj v poistných podmienkach. Ide napríklad o opakované ambulantné návštevy lekára, úhrady za lekárske výkony nad 300 eur, hospitalizácia či poistné udalosti, ktoré sa vyskytnú mimo Európy. V rámci liečebných nákladov dokážu zároveň asistenčné služby zabezpečiť klientom prevozom späť na Slovensko, ktoré vznikli v dôsledku úrazu, akútneho ochorenia alebo úmrtia v zahraničí.
Služby zahrňujú pomoc pri návštevách lekárov, úhrade za vysoké náklady na zdravotnú starostlivosť, ale aj prevoze späť domov, či preprave telesných pozostatkov v prípade úmrtia.
AKO SA SKONTAKTOVAŤ S ASISTENČNOU SLUŽBOU?
Ak sa cestujúci ocitne v naliehavej situácii v zahraničí, odporúčame, aby ihneď kontaktoval asistenčnú službu na telefónne číslo +421 2 58 57 22 66. Pred spojením s operátorom by si mal pripraviť nasledujúce informácie, aby hovor prebehol rýchlo, hladko a bez komplikácií:
- Číslo poistnej zmluvy (klient ho nájde na asistenčnej kartičke),
- Meno poistenej osoby, ktorá je v naliehavej situácii,
- Adresu, kde sa nachádza poistená osoba v zahraničí,
- Stručný opis vzniknutej situácie,
- Telefónne číslo a e-mail, na ktorých budete zastihnuteľný.
V naliehavej situácii je kľúčové pohotovo reagovať a kontaktovať asistenčnú službu.
Novinkou v tohtoročnej letnej sezóne je možnosť kontaktovať asistenčné služby aj online cez dostupný formulár. Klienti môžu prostredníctvom webovej stránky https://generalisk-travel.eacz.com/ nahlásiť problém priamo asistenčným službám, ktoré ich následne okamžite telefonicky kontaktujú. Túto službu ocenia najmä cestovatelia, ktorí sa vyhýbajú telefonovaniu mimo roamingovej oblasti kvôli vysokým paušálnym poplatkom.