Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. Viac informácii
projekt poisťovne logo generali

Vďaka online riešeniam si jednoducho a pohodlne uzavriete poistenie a vyriešite poistnú udalosť

20. 08. 2021

Digitálne technológie sa stali neoddeliteľnou súčasťou našich životov. Prístup na internet má na Slovensku viac než 85 % domácností. Digitalizácia a automatizácia procesov je trendom vo všetkých oblastiach a pandémia náš presun do online priestoru urýchlila. Digitalizácia uľahčuje našu komunikáciu a prístup k informáciám, urýchľuje procesy a šetrí čas či energiu.

Poisťovňa Generali je najdigitálnejšou poisťovňou na poistnom trhu – poistenie môžete uzatvoriť aj online bez potreby osobného kontaktu a ponúkame množstvo ďalších služieb bezpečne, jednoducho a rýchlo v digitálnej podobe. Aj v tejto oblasti reagujeme na potreby trhu a neustále prinášame inovatívne online riešenia, ktoré našim klientom zabezpečia maximálny komfort a prvotriedny servis.

Poisťovňa Generali je najdigitálnejšou poisťovňou na trhu. Prináša online služby a riešenia, ktoré klientom zabezpečia maximálny komfort a prvotriedny servis. Okrem komfortu je dôležitým aspektom aj ekológia: „Tieto riešenia sú ekonomicky a ekologicky výhodnejšie, keďže dokumentácia je v digitálnej forme a nevyžaduje si tlač papiera. Takisto je to výhodné z pohľadu dostupnosti pre klienta, online služby sú dostupné 24 hodín denne 7 dní v týždni.  V neposlednom rade aj šetríme náklady,“ hovorí Peter Orosz, manažér oddelenia vývoja informačných systémov. „Digitalizáciou a automatizáciou procesov sa navyše výrazne skracuje aj čas na vybavenie požiadaviek klienta.“

Zákazník si dokáže vybaviť množstvo služieb z pohodlia domova niekoľkými klikmi. „Ponúkame takmer všetky služby online – od vzniku poistenia cez zmeny poistenia až po nahlásenie poistnej udalosti či obhliadku poškodenej veci. V niektorých prípadoch však v komunikácii s klientom stále ostáva preferovaný osobný kontakt a ľudský rozmer,“ vraví Peter Orosz.

shutterstock_663441994.jpg

Digitálne riešenia výrazne urýchľujú likvidáciu poistných udalostí. Poisťovňa Generali ponúka inovatívne riešenia, akými sú video na identifikáciu klienta či videoobhliadky poškodeného domu alebo bytu bez potreby fyzickej účasti pracovníka. K dispozícii je tiež aplikácia, ktorá dokáže na základe videoobhliadky stanoviť mieru poškodenia automobilu a  predpokladanú mieru poistného plnenia. „Či už ide o online automatickú registráciu poistnej udalosti, alebo videoobhliadku či online komunikáciu s opravcom alebo klientom, tieto riešenia urýchľujú proces likvidácie. Klient má možnosť veľmi rýchlo a prehľadne nahlásiť poistnú udalosť a sledovať priebeh jej vybavenia priamo v klientskej zóne či na webe, kde vie aj dokladať požadované dokumenty.

Mnohí majú výhrady voči online službám kvôli obavám z bezpečnosti, Peter Orosz však zdôrazňuje, že bezpečnosť je pre poisťovňu Generali vždy na prvom mieste: „IT bezpečnosť podlieha prísnym interným pravidlám, skupinovým regulám, ako aj požiadavkám regulátora. Všetky procesy a online prostredie je zabezpečené na niekoľkých úrovniach, navyše v tejto oblasti neustále prebiehajú testy bezpečnosti a aktualizácie riešení, dopĺňané najmodernejšími prvkami.“ Klient sa preto nemusí obávať tieto služby využívať.

Pandémia mala veľmi veľký vplyv na urýchlenie vývoja online služieb. Digitalizácia bola jednou z priorít poisťovne Generali už aj pred pandémiou, čo sa stalo jej konkurenčnou výhodou: „Poisťovňa Generali ako líder v digitalizácii na poistnom trhu bola v podstate na takúto situáciu pripravená. Dokázali sme sa preklopiť do čisto digitálnej práce na diaľku v priebehu pár dní.

Zároveň sa nám počas ďalších týždňov podarilo vybudovať procesy na celkovú prácu a komunikáciu na diaľku či už s klientom, alebo v rámci poisťovne. Všetky tieto procesy (napr. elektronické podpisovanie dokumentov, komunikačné nástroje – chat, video, online schvaľovacie procesy…) boli dlhodobo plánované, pandémia iba urýchlila dokončenie a nasadenie týchto inovácií,“ uzatvára Peter Orosz.

Sme aj na Instagrame

#zdravie #zdraverecepty #zdravoachutne #pohyb #fitness #vitalita #cestovanie
Ak sú toto aj vaše srdcové instatémy, sledujte nás:

Novinky a výber toho najlepšieho z Generali Balans raz mesačne priamo do vašej e-mailovej schránky.